Atunci când vrei să faci ceva și nu-ți găsești resursele necesare, fă lucrul acela pentru un scop bun. Funcționează de fiecare dată.

Așadar, mai sunt 39 de zile, până la primul kilometru din cei 21.097, de la Maratonul București. Kilometri pe care-i alerg pentru Hope and Homes for Children România, deoarece cred în schimbarea întregului sistem de protecție a copilului și în oferirea celor încă închişi în instituţii de tip vechi, şansa la o casă adevărată şi o familie iubitoare.

Îmi plac provocările, îmi place să-mi depășesc limitele, iar dacă pot să fac asta susținând o cauză bună, satisfacția maratonului este mult mai mare.

  • Însă, pentru ca cei 21 de kilometri să se-ntâmple, înainte de start este pregătirea.

Pentru toți cei care decid să intre într-o astfel de competiție este bine de știut că partea fizică este fundamentală, iar cea psihică este esențială.

La fel ca anul trecut când am alegat tot pentru HHC, tot 21 km. Pregătirea fizică a fost de aproximativ 30 de zile. Cam puțin, dar un antrenament zilnic (fie că e doar o plimbare de 3/5 km) ajută mult, la obișnuirea corpului cu mișcarea/efortul/gândul că-i musai să-și depășească niște limite.

  • Însă, pe lângă antrenament și o alimentație cât de cât echilibrată + somn, este extrem de important să-i dați și creierului un boost.

Numa zic că, pentru mine a funcționează tare bine B12Vital. Este un supliment alimentar care conține 100 µg de vitamina B12 sub formă de metilcobalamină, adică asigură necesarul zilnic de vitamina B12 ( o vitamină esențială pentru organism.), care furnizează suficientă energie atât pentru eforturile fizice cât și pentru cele intelectuale. Deci,  ajută și în cazul senzației de extenuare, reduce oboseala inexplicabilă și îmbunătățește calitatea somnului.

Bine, e ok de luat așa, în general, dar e să zicem, un ajutor și când vrei să ,,rupi norma”. Îl găsiți la toate farmaciile, nu-i stres și îi recomand, pe testatelea ( și fiind de la WÖRWAG Pharma, ai și garanția că-i ok, calitativ vorbind.)

Vă mai uitați pe site și vă lămuriți și de acolo: http://b12vital.ro/

Concluzie- mișcare, mâncare, odihnă, un mic boost pentru creier și o cauză bună!

 

 

2

Comments