În toate poveștile alea pe care le-am citit eu, fratele ăl mai mic este de fapt cel care duce povestea mai departe, îi dă calului jăratec, are tot felul de prieteni de treabă care-l ajută și la final face un selfie cu cei care i-au dat follow pe Instagram. Parcă așa era, sau?

În fine, pe principiul ăsta, dacă Webstock este Big Brother, ăla micu de respiră ușor că-i prunc, fra-su, adicăFuture of Media ne cheamă-n lumea lui online, pe 23 noiembrie și ne arate noile tendințe și inovații care își vor pune amprenta asupra platformelor de comunicare și vor redefini viitorul media.

Asta pentru că tot au fost zvonuri, că are Webstock un frate, că n-are, uite că ESTE. 🙂

Nu știu dacă vine și calu’ ăla de mănâncă jăratec, dar sigur o să fie prezenți  specialisti din media, advertising și mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicatii mobile, publisheri online), care vor aduce în prim plan cele mai noi tendințe din media, strategii de comunicare eficiente în diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din industrie.

Ah… dacă ai și un blog și ești activ pe online, te poți înscrie în calitate de blogger acreditat la eveniment. Hai, repede, completează formularul ăsta, că știi că se evaporează locurile, cât ai zice „Future of Media”.

Ce vei afla?

  • Cum poti oferi audienței experiențe inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare și creative campanii
  • Ultimele tendințe din industrie
  • Noi oportunități în diferite sectoare de activitate
  • Cum se creează campanii de impact
  • Cum influentează media domeniul comunicării.

Oricum, dă un click pe link-ul  ăsta www.2017.futureofmedia.ro și găsești mai multe informații.

PS: 23 noiembrie, de la 9:00, la Ramada Parc, facem și selfie și poze ptr. Insta. 😛

3

Comments